Woonupdate en het witte kastje

kastje_foto_2 copy

 

Benieuwd hoe mijn appartement beetje bij beetje mijn eigen plek wordt? In deze blogpost kijk je binnen en lees je het verhaal achter mijn opgeknapte witte kastje.

 

Mijn appartement wordt steeds meer mijn eigen plekje. De omgevingsgeluiden wennen en voor alle verhuisde spullen vind ik langzaam een plek. Zo ook voor deze witte kast. Maar wit was hij eerst niet. Dit kastje is namelijk de oude kast van mijn ouders. Jarenlang werden er knutselspullen in bewaard waar ik uren knutselplezier van heb gehad. Een kastje met mooie herinneren dus en daarom zonde om weg te doen. Een pot verf en een paar uur later was dit kastje wit en klaar om te verhuizen. Nu is het een mooie opbergplek voor mijn boeken, wijnglazen en leuke serveerschaaltjes.

Mocht je je afvragen waar de spullen bovenop de kast vandaan komen? De lamp is van de Action, het fotolijstje ook, de veer vond ik op straat, de geurstokjes van Hema en de potjes en mand van Sostrene Grene.

 

kastje_foto_1 copy
kastje_foto_3 copy
kastje_foto_4 kastje_foto_6

