The next step

Screen Shot 2016-04-14 at 12.04.33

Na een tijdje zoeken is het dan eindelijk zover. Ik heb een eigen stulpje gevonden! De komende tijd zal ik jullie mee op pad nemen in mijn interieur perikelen. Bij deze post één.

Een plekje voor mezelf is een stap waar ik sinds ik een ‘grote mensen baan’ heb aan toe ben. Het is bye bye studentenkamer en door naar de volgende fase. Daarnaast is het als interieurliefhebber natuurlijk ook helemaal geen straf om je eigen stulpje te mogen inrichten. Des te meer reden om jullie als mede interieurliefhebbers mee op pad te nemen in dit proces.

Screen Shot 2016-04-14 at 12.03.15 Screen Shot 2016-04-14 at 12.04.22

 

In deze eerste fase begin ik vanaf nul. Iets wat voor veel mensen erg lastig is, zeker als styling niet je dagelijkse bezigheid is. Mijn belangrijkste tip is dan ook; begin met een groot item als basis. Denk bijvoorbeeld aan een bank of muurkleur en pas daarna alles daar op aan. Zo creëer je houvast voor jezelf in een grote lege ruimte. Daarnaast kan ook het maken van een moodboard handig zijn. Dit kan analoog of op Pinterest. Dit moodboard biedt je een kader tijdens het shoppen en helpt je uit te vinden wat jouw stijl is.

 

Hieronder zie je mijn moodboard:

Moodboard_huis_2

