Hebbedingetjes: Sostrene Grene

Header

Mijn hart maakte en klein sprongetje toen ik voor het eerst op de website van Sostrene Grene keek. Mooie spullen voor een leuk prijsje, wat wil een interieurliefhebber nog meer? In deze blogpost zie je wat ik deze week in Amsterdam kocht.

Sostrene Grene, een Deense winkel van de zusjes Grene. Hun bedoeling met de winkel en de collecties? ‘Het moet zijn alsof je in een oase terechtkomt voor een korte onderbreking van het drukke leven van alledag’. En dat is ze zeker gelukt. Als een totale interieurlunatic liep ik door de winkel, pogend mezelf te beheersen om niet mijn hele winkelmandje vol te proppen. Ik moet zeggen dat dat beheersen redelijk goed is gelukt. Mede door het feit dat er een Rotterdams filiaal in het vooruitzicht is. Want ja al die items van Amsterdam naar Rotterdam meesleuren is toch best wel een opgave. Ik kan jullie dan ook met zekerheid beloven dat er binnenkort een tweede blogpost met geshopte items aan zal komen. Maar voor nu de items die ik deze week aanschafte.

Enjoy!

IMG_0052 IMG_0054 IMG_0055 IMG_0058 IMG_0063 IMG_0065 IMG_0067

Benieuwd wat deze spulletjes bij elkaar kosten? Dat zie je in onderstaande afbeelding.

Bonnetje

