Geshopt: Loods 5 servies

IMG_4451

 

Onlangs bracht ik een bezoekje aan Loods 5. Dat ik niet met legen handen thuis kwam hoef ik jullie vast niet uit te leggen. Klik verder om te zien wat ik shopte.

Keramiek, als ik ergens een zwak voor heb is het dat wel. Het is dan ook niet zo gek dat ik na mijn shoptripje naar Loods 5 met nieuwe schaaltjes, kopjes, schoteltjes en nog meer thuis kwam.

Naast het feit dat ik keramiek mooi vind – en dat natuurlijk een prima reden is om er meer van te kopen -ben ik de laatste tijd ook bezig om een servies op te bouwen waar ik de komende jaren mee voorruit kan. Hoe ik dit servies dan op bouw? Ik investeer simpelweg in een goed wit basis servies. En daarnaast koop ik allerhande dingen in naturel tinten. Zo weet ik zeker dat ik mijn aankopen voorlopig niet beu ben.

Hieronder zie je wat ik kocht.

 

IMG_4448 IMG_4453 IMG_4454 IMG_4456 IMG_4458 IMG_4462 IMG_4464 IMG_4466

