Eigenhandig item: Januari

hebbedingetje

 

In deze nieuwe rubriek zie je een of meerdere Eigenhandige items. Zo krijg je een kleine sneak peak in mijn interieur. Kom gerust even binnen kijken!

Welkom in dit stukje van mijn interieur. Het stukje boven mijn bureau om precies te zijn. Dit is de plek die me in gedachte altijd terug voert naar mijn studietijd. Een tijd waarin ik tomeloos veel uren heb doorgebracht op deze plek. Nu ik student af ben heeft deze plek een hele andere functie. Ik scroll er blogs door, kijk video’s en eet er regelmatig.

Op de plank heb ik een mini stilleven gecreëerd. Iets wat je op meerdere plekken in mijn interieur terug ziet. Ik doe dit omdat je door frutsels te groeperen voor meer rust en eenheid zorgt. Daarnaast kun je er bij het maken van de groepjes ook op letten dat je altijd van hoog naar laagt bouwt. In een piramide vorm. Zo zijn alle verhoudingen perfect in balans. Ben je benieuwd waar alle items vandaan komen? Hieronder vind je de lijst.

De items op de foto:

  • Mok – Zusss
  • Cactus inclusief potje – Ikea
  • Koperen lijstje – Madame Stoltz
  • Varen –  Zelf gevonden
  • Clipboard – Paperchase
  • Kalender – Zelf gemaakt
