10 manieren om je huis kerstklaar te maken

kerst, decoratie, blog, eigenhandig

 

Kerst, de perfecte smoes om woonaccessoires in te slaan. Want zeg nu zelf, welke interieurhart gaat er niet sneller kloppen van al die prachtige prullaria. Ik verzamelde alvast wat decoratie ideeën!

Ik ga alleen even kijken, hoor ik mezelf iedere keer zeggen als de kerstdecoratie in de winkel ligt. Dat het niet bij kijken blijft hoef ik de ware interieurliefhebber niet uit te leggen. Zelf bezwijk ik namelijk ook regelmatig voor de leuke accessoires waarmee je voor een prikkie winterwonderland in huis haalt.

Om ervoor te zorgen dat je voorbereid de winkel in gaat (dat scheelt weer wat knaken) verzamelde ik tien verschillende manieren om je huis kerstklaar te maken. Enjoy!


kerst, decoratie, blog, eigenhandig
kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig kerst, decoratie, blog, eigenhandig

 

Welk thema heeft jullie kersdecoratie dit jaar?

Handtekening_blog

 

Beeld 1 via stilinspiration | Beeld 2 via houseandhold | Beeld 3 via domino | Beeld 4 via westelm | Beeld 5 via ollieandsebshaus | Beeld 6 via cestbientotnoel | Beeld 7 via brit | Beeld 8 via brit | Beeld 9 via gardenia | Beeld 10 via nicolefranzen

 

