Mijn woonbeurs hebbedingetjes

Na een dagje woonbeurs zit mijn denkbeeldige winkelmandje alweer tjokvol. Zie hier mijn selectie van interieur musthaves.

  1. De crystal bulb van Leebroom

Met mijn eerste officiƫle baan op zak begin ik langzaam te dromen over een grote mensen huis. Een mooie eettafel lamp mag daarin natuurlijk niet ontbreken. Het liefst zou ik een stuk of 10 van deze crystal bulbs op een rij hangen. Dat wordt gezien de prijs nog even doorsparen.

Lee-Broom-Clear-Crystal-Bulb-Pendant-126635.XL

2. Een cognac leren bank van Karwei

Liefde, een al liefde, dat is wat ik voor deze bank voel. Al een tijdje staat hij op mijn favorites list. Op de beurs moest ik even in de bank gaan zitten. Gewoon om te kijken hoe hij stond (zie foto met te grote grijns).

foto

Woontrendz-cognac-leren-bank-karwei

3. Een robuuste visgraat vloer van Martijn de Wit

Bijna alle chique interieurs hebben er wel een. Een visgraatvloer. Deze klassieke manier van een vloer leggen spreekt mij enorm aan. Waarom? Het heeft een natuurlijke look maar is net een tikkeltje anders dan normaal. Daar hou ik van!

4

Urbanwood_Mundaka_Eiken_Visgraat_Verouderd_Gerookt_Wit_Geolied

4. Het wanddoek met een knipoog van Zusss

Ik gniffelde stiekem toen ik dit wanddoek van Zusss in de VTwonen shop zag hangen. Alleen daarom al behoort hij in dit lijstje van woonbeurs hebbedingetjes.

6

5. Design keuken essentials van Nicolas Vahe

Oke ik geef het toe, helemaal nuttig is dit laatste item niet. Maar design verantwoord is het zeker! De items van Nicolas Vahe zijn van die items die puur en alleen voor de sier op je aanrecht zet. Om vervolgens je lelijke huismerk olie en zout in een kastje te verbergen. Herkenbaar?

62137bbc26f0e92f514ea8d1a38f5240

 

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete items zijn die je op de woonbeurs hebt gespot. Laat het me weten in de comments.

 

