DIY: Hand-drawn stationary

handdrawn, illustration, stationary, eigenhandig, blog, diy, interior

 

Net terug van vakantie en weer aan het werk? Of start het nieuwe schooljaar weer voor jou? Maak een frisse start met deze DIY stationary.

Het fijne van deze DIY? Je hebt enkel en alleen een zwarte stift nodig. Alleen daarmee creƫer je al in een handomdraai een mooie stationairy. En hoe gek het ook klinkt, met mooie spullen aan mijn zijde voel ik me prettiger, ga ik georganiseerder te werk en let ik meer op de details. Materialist? Tja misschien dan toch wel een beetje.

 

Stap 1: Teken eerst wat verschillende patroontjes uit op een kladpapier. Je gaat namelijk aan de slag met zwarte stift en dat is niet zomaar uit te gummen.

handdrawn, illustration, stationary, eigenhandig, blog, diy, interior

 

Stap 2: Teken vervolgens de verschillende patroontjes op al je schriften, schetsboeken, mapjes, notitiesblokjes enz. En maak je geen zorgen dat het niet perfect is. Met deze DIY is het de bedoeling dat je juist het ruwe handgemaakte ziet.

handdrawn, illustration, stationary, eigenhandig, blog, diy, interior

 

Stap 3: Et voila. Je handmade stationary is klaar. Veel werkplezier!

handdrawn, illustration, stationary, eigenhandig, blog, diy, interior

handdrawn, illustration, stationary, eigenhandig, blog, diy, interior

