Hieperdepiep + DIY: tafelstyling

 

healthy, birthday, diner, styling, diy, eigenhandig, blog

Vrijdag was het zo ver, ik heb de respectabele leeftijd van 24 jaar bereikt. Tijd voor een gezellig verjaardagsdiner! In deze post lees je hoe ik de styling deed.

Healthy fastfood, het thema van mijn verjaardags diner. Niet omdat ik op z’n tijd niet van een hamburgertje patat geniet – juist wel. Ik koos voor de gezonde variant omdat vrienden etentjes van die heerlijke caloriebommen kunnen zijn. Maar niet met mijn menu, daarmee eet je niet alleen gezond maar ook lekker!

 

Bij de tafelstyling ging ik voor naturel, met wit en lichtblauw. Frisse kleuren bij een fris menu. De leuke tafellopers maakte ik heel eenvoudig met wat inpakpapier. Dit is wat je nodig hebt:

  • Kartonlook inpakpapier (ik kocht die van mij bij Hema)
  • Potlood
  • Gum
  • Schaar
  • Zwarte stift
  • Kartonnetje

Het is heel simpel je legt het inpakpapier op tafel, knipt het op maat af. Vervolgens teken je eerst met potlood uit wat je erop wil zetten. Leg een kartonnetje tegen het doordrukken onder het inpakpapier. Trek je tekening met stift over. Gum de potloodlijnen uit. Et voila, een kind kan de was doen!

 

healthy, birthday, diner, styling, diy, eigenhandig, blog healthy, birthday, diner, styling, diy, eigenhandig, blog diner5

 

De recepten van het menu vind je hier:

The in shape pizza – ohmyfoodness

Good burger – thepioneerwoman + zoete friet – uitpaulineskeuken

Rosy Milkshake – een eigen brouwsel met melk verse aardbeien en bevroren fruit. + druiven waterijsje – watmaakt.suzette

 

