C’est finito!

graduation 2

Vorige week legde ik de laatste hand aan mijn afstudeerwerk. En raad eens? Het is met gelukt, ik ben officieel afgestudeerd!

Tijd om met volle teugen te genieten van de zomer die eindelijk zijn gezicht laat zien. En om films te kijken waar ik steeds niet aan toe kwam – lees the grand budapest hotel. Maar ik moet toegeven, ik voel me wel een beetje rusteloos zo zonder al die verplichtingen. Maar geen gezeur, want naast het mooie nieuws dat ik afgestudeerd ben, kreeg ik ook te horen dat ik vanaf 1 September een baan heb. Het lijkt vaak of er een domino effect ontstaat als er dingen goed gaan – trouwens ook als ze fout gaan. Daarom ga ik van al het moois wat deze zomer me biedt genieten. En daarnaast hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van al het fijns in interieurland!

graduation, afgestudeerd, handlettering, interior, eigenhandig

Geniet allemaal van het prachtige weer! Hebben jullie nog tips voor verfrissende zomerse drankjes? Want die kunnen we de komende dagen wel gebruiken.

Liefs,

Eigenhandig

 

 

