A small break

tafel

Een blog-pauze, soms is het even nodig. Zo ook voor mij de komende vier weken. De reden? Ik ben een poging aan het wagen tot afstuderen.

Na vier jaar is het eindelijk zo ver, ik ga afstuderen. Nog drie weken te gaan en dan moet mijn eindproject ingeleverd zijn. Jullie zullen begrijpen dat het daarom tijd is om daar mijn volledige aandacht op te focussen. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om even een paar weekjes te stoppen met bloggen. No worries, ik kom natuurlijk terug. Met meer inspiratie dan ooit te voren – en hopelijk een diploma rijker.¬†Om jullie niet met lege handen op dit stukje van het web achter te laten zocht ik wat oude foto’s op. Ik vond deze niet eerder gedeelde foto’s van een diner op mijn studentenkamer. Wel zo toepasselijk als afsluiting van mijn studententijd. Enjoy!

tafel3tafel2tafel4tafel5

