10 x hemelbedden voor hemelvaart

Een hemelbed, voor veel mensen het summum van romantiek. Ik verzamelde de mooiste exemplaren om heerlijk in weg te doezelen.

En als je dan toch op zo’n overheerlijk bed ligt heb je gelijk tijd om wat educatieve informatie tot je te nemen. Want tja, wat is hemelvaart eigenlijk ook alweer? Ik zocht het op voor jullie, en mijn kennisleverancier Wikipedia vertelde me het volgende: Op Hemelvaartsdag wordt binnen het christendom herdacht dat Jezus Christus is opgevaren naar God, zijn vader in de hemel, op de veertigste dag van Zijn opstanding. De viering is onderdeel van de paascyclus.

 

Zo, je bent weer helemaal up to date!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

Beeld 1 via houseandgarden | Beeld 2 via frommoontomoon | Beeld 3 via 100layercake | Beeld 4 via vtwonen | Beeld 5 via iconsquare | Beeld 6 via iolandapuol | Beeld 7 via websta.me | Beeld 8 via ohmaidarling | Beeld 9 via amadteapartywithalis | Beeld 10 via interiorjunkie

 

 

