Binnenkijken in Goteburg

Zweden, het lijkt wel of er geen lelijk huis te vinden is. Zo ook dit stulpje in Goteburg wat een schoolvoorbeeld is van een prachtig licht interieur.

Het appartement is gestyled door Emma Fischer die zelf ook woonachtig is in Zweden. Als ik haar stijl omschrijf denk ik aan de woorden; naturel, eclectisch en vrouwelijk. De reden waarom ik zelf vooral verliefd werd op dit stulpje uit 1920 zijn de illustraties en foto’s aan de muur. Totaal verschillend maar door kleur helemaal in balans. Een tip die ook ik mee ga nemen in mijn interieur!

Ps. Ook verliefd op de poster uit de slaapkamer? Je vindt hem hier.

eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch eigenhandig, goteburg, binnenkijken, blog, interieur, zweden, scandinavisch

Beelden via myunfinishedhome

