Bijkletsen & DIY

foto4

Wat vliegen de dagen toch voorbij! Zeker afgelopen maand. In een gaatje tussen mijn drukke agenda door maakte ik deze kinderlijk eenvoudige DIY. Kijk met met mee.

Afstuderen, het gaat nu echt gebeuren. Nog maar twee maanden te gaan en dan komt na vier jaar zwoegen het einde van mijn opleiding Advertising in zicht. Enerzijds heel leuk want ik ga een nieuwe uitdaging tegemoet, namelijk het vinden van een baan. Aan de andere kant ook heel erg jammer want dan is het studentenleven definitief voorbij (vaarwel een ochtendje uitslapen).

Ik merk dat ik het in deze drukke periode lastig vind om te zeggen “vandaag doe ik even niets nada noppes”. Toch fröbelde ik afgelopen weekend als ontspanning deze eenvoudige DIY in elkaar. Dit is wat je ervoor nodig hebt;

– Schildersdoek

– Washitape

– Foto, kaart of leuke quote

foto2

Stap 1:

Draai het schilderdoek om. Ja echt waar, we gaan de achterkant gebruiken.

 

Stap 2:

Plaats je gekozen beeld op een mooi plekje binnen het frame.

 

Stap 3:

Plak de hoekjes vast met een bij jouw interieur passend stukje tape.

 

En klaar ben je! Een kind kan de was doen.

profielfoto

Wat doen jullie om te onthaasten in een drukke periode?

