DIY: Mexicaanse tafel styling

mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig

Mexico het land van sombrero’s, kaktussen, snorren en lekker eten. Met deze items en het voorjaar in mijn achterhoofd deed ik styling voor een Mexicaans diner. Kijk hier met me mee!

De basis van de styling is frisgroen. Dit is niet alleen de kleur van de lente maar ook van de veel gebruikte limoen. Deze kleur zie je terug in de menukaart, de bloemen maar ook in de limoenen zelf. De partjes limoen gebruikte ik als basis om grappige Mexicaanse quotes in te prikken. Een kleine knipoog werkt altijd goed om het diner luchtig te houden. Dit zie je ook terug in de grappige snorretjes die ik gebruikte om interactie te creëren tussen de tafelgasten.

Organiseer je binnenkort zelf een Mexicaans diner? Hier vind je gratis printables van de grappige quotes.

mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig

mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandigmexican, diner, table, styling, blog, eigenhandigmexican, diner, table, styling, blog, eigenhandigmexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig

mexican, diner, table, styling, blog, eigenhandig

Alle beelden eigen fotografie

