Hot spot: Urban espressobar west

urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot

Vorige week sprak ik af met een vriendin uit Rotterdam. Samen met haar bezocht ik de Urban Espressobar in Rotterdam West. Een leuke plek met lekkere koffie!

In 2014 kwam de Urban Espressobar West als beste uit de bus tijdens de AD koffietest. Meer dan genoeg reden om de koffie eens te proberen. Dit deed ik vorige week woensdag samen met een vriendin. Het fijne? Ik moest maar liefst 3 minuten fietsen vanuit mijn huis.

urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot

De UEB West volgens omschrijving van een Rotterdamse toerisme website;

Hier ontmoet artistiek Rotterdam elkaar. Met hun laptop voor de neus nippen ontwerpers, architecten, stylisten, fotografen en schrijvers aan hun espresso en nemen ze af en toe een hapje van hun zuurdesembrood, terwijl ze goed in de gaten houden wie er allemaal binnenkomt.

urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot

Ik was al vroeg in de ochtend bij de UEB West. Ik vind het heerlijk om vroeg af te spreken voor een kopje koffie. Zo sta ik vroeg op en heb ik nog de hele dag voor me om productief te zijn (althans dat probeer ik).

urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot urban, espresso, rotterdam, blog, coffee, eigenhandig, hotspot

Wat zijn jullie favoriete koffieplekjes?

 

