Mijn favoriete stylist: Paulina Arcklin

eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white

Een keer in de zoveel tijd stuit ik op het almachtige internet op iets prachtigs. Zo kwam ik pas styliste Paulina Arcklin tegen. Haar blog werd direct mijn nieuwe verslaving.

Toen ik later op mijn Pinterest account keek bleek dat ik al vaker beelden van haar werk pinde. Haar stijl vind ik fantastisch: een mix van veel wit en industrieel met een etnische touch. Geniet mee van haar prachtige fotografie en styling en laat je inspireren!

Ps. Ze deed ook de styling van de Amsterdamse conceptstore Sukha

eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white eigenhandig, paulina, arcklin, styling, white

Beeld via paulina arcklin

 

