Op pad: Swan Market Tilburg

Swan market, tilburg, eigenhandig, blog

Afgelopen zondag was het weer tijd voor een bezoekje aan een van mijn favoriete events; de Swan Market. Ik maak van binnen altijd een hupsje van geluk als ik deze smeltkroes van creatieve ondernemers binnenwandel.

Ik kan er uren ronddolen kijkend naar alle mooie spulletjes, creatieve concepten en het heerlijke eten. Maar zoals jullie weten blijft het bij menig vrouw – en zo ook bij mij – niet alleen bij kijken. Ik verliet de spoorzone in Tilburg met een paar smakelijke empanadas en een cadeautje voor een vriendin.

Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog

Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog Swan market, tilburg, eigenhandig, blog

Wat zijn events waar jullie helemaal happy van worden? Alle tips zijn uiteraard meer dan welkom.

.

