3 super easy inpak ideeën

inpakken5

Met een mooi ingepakt cadeautje is het uitpakken (bijna) net zo leuk als het cadeautje zelf. In deze post vind je drie mooie en moeiteloze inpak ideeën.

De feestdagen kruipen langzaam dichterbij. De tijd om bij te kletsen met familie, lekker (en veel) te eten en niet te vergeten cadeautjes! Soms lijk ik wel eens te vergeten dat je voor een mooi ingepakt cadeautje niet zoveel nodig hebt. Ik zette daarom mijn inpakideeën op een rijtje.

inpakkendef

Benodigdheden

Pakje 1

  • Bruin / kartonlook inpakpapier
  • Washi-tape

Pakje 2

  • Overtrekpapier
  • Sisaltouw
  • Plakband
  • Takje van je favoriete bloem of plant (ik koos lavendel)

Pakje 3

  • Zwart papier
  • Plakband
  • Witte krijtstift

inpakkenIn deze korte making of video zie je hoe ik deze pakketjes maakte. Ik dacht ik probeer eens iets nieuws. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien.